با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
اثربخشی برنامه یادگیری عملکردی بر عملکرد شناختی کودکان تاخیر رشدی

محمد حسینعلی زاده؛ سالار فرامرزی؛ احمد عابدی

دوره 11، شماره 21 ، خرداد 1401، ، صفحه 31-40

https://doi.org/10.30473/sc.2022.65285.2793

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی برنامه یادگیری عملکردی بر عملکرد شناختی کودکان تاخیر رشدی بود. روش پژوهش شبه آزمایشی است و از طرح پیش‌آزمون ، پس‌آزمون و پیگیری با گروه کنترل استفاده شد. جمعیت مورد مطالعه پژوهش را کلیه کودکان 4 تا 6 ساله تشکیل داده‌اند که در مهدکودک‌ها و مراکز پیش‌دبستانی شهر تبریز حضور داشتند. روش نمونه‌گیری به صورت ...  بیشتر